underhållning

lördagens underhållning har bestått av att vi först tog det lugnt. fast det är ju lite svårt för oss båda.

sen blev vi lite nyttiga och postade ett paket till den blivande studenten, något som kan behövas lite så där innan man tar studenten. sen blev det en tur till köpcentret där jag hittade mig en klänning i tre storlekar större än vad jag normalt skulle ha. kändes lite konstigt att prova så stora storlekar men oj vad bra klänningen satt över magen. så den ska jag ha både till studenten och under helgens kalas har jag tänkt. skönt med lite somrigt.

blev en liten fast food picknick ute i solskenet efter det och en stund på bänken utanför på vår "uteplats".

Han har fördjupat sig i den stora fotoboken Han fick av mig till jul och sen for kameran fram. jag har satt i mig en skål jordgubbar och njutit av varje gubbe även om de var lite lite sura men spela roll, det är jordgubbar!

snart dags för natti natti. jag har hunnit med en kort tupplur på 40 minuter på soffan redan. verkar vara inne i en tröttisperiod igen. och imorgon blir det jobb så ingen middagslur då inte.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0