vilken värme!

vilken värme vi har idag.

efter att ha setat (suttit på dalmål;) inne halva dagen och vid lunch fått syn på massor av folk som passerat utanför fönstret i shorts slår värmen mot mig också.

vi tar oss utanför dörren och upptäcker att det är rena sommarvärmen ute. vilket snabbt visar sig i fingrar och fötter som sväller upp på en gång. jag har fått reglera mitt silverarmband som ständigt pryder min högra arm, det jag fick av Lång.

men jag kan fortfarande inte förstå. shorts! och massor av bara överkroppar och tjejer som ligger och solar.
ville ta på mig jackan när vi skulle till affärn för det kändes naket men jag inser ju att det skulle bli för varmt.
23 grader visade temperaturen i bilen när vi åkte iväg vid 16-tiden.

så ikväll blir det till att grilla. det visade sig även vara Hoffmaestro ikväll också..men vi var redan marinerade och klara för grill sen är det en halv studiedag imorgon också för min del. men J och E skulle ändå poppa förbi på lite grillning och sen ev. fara ner på stan..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0