dinner

på förmiddagen var vi ut en sväng och tittade i affärer. i år har jag tänkt mig en ny vinterjacka och ett par nya vinterskor. men det blev inget av det idag. blev knappt att jag tittade efter. istället fick vi med oss en del praktiska saker och Han hittade sig en skaljacka på rea så Han blev nöjd.

på eftermiddagen kom svärföräldrarna och vi stod för trerätters middag. trollungen var dock inte alls på humör för besök av farmor och farfar och faster E. bara en ledsen tjej. tänker att det borde inte vara vaccinet som spökar för feber och gnällighet försvann efter fredagens halvdagstupplur. kanske tyckte inte hon att det var lika gott med rotmos som jag gjorde? eller så var det båda delarna.

med sig hade de en skiva med kort från dopet och några bilder på en två veckor gammal bebis. åhh så söt hon var. det är hon ju förståss nu också men oj vilken liten skrutt med mörkt hår.

nu ska jag renskriva min recension jag slängde ihop igår kväll innan jag la mig och sov. har läst ännu en bok som ska recenseras till tidningen. väntar fortfarande på att få se min första recension i tryck.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0