eftermiddagen

eftermiddagen gick åt till att besöka hans jobb för att bland annat tacka för presenterna vi fick. måste fota dem också så att trollungen får koll på vad hon fick av vem när hon föddes. det var en pyjamas och en söt nalle från Noa Noa.

men tji fick vi för det var inte många som befann sig på universitetet på fredags eftermiddagen fast klockan var innan fikat. dock var några av de mest sugna på bebis tanterna där så de blev rätt nöjda.

vidare for vi och handlade. klockan hade hunnit bli efter 15 men oj vad folk det var som trängdes. usch.
men mat fick vi ändå med oss hem men inga fler ica-vinster. för jag vann faktiskt när jag var hemma på deras lotteri de kör nu. jag skulle betala och ut kom ett långt långt kvitto.

höll tummarna för att det skulle vara en bil. hade ju varit praktiskt även om vi precis fick plats utan att trängas i vår lilla bil på vägen upp. men jag hade inte så mycket tur. jag vann 500g pasta. men det är ju också gott :)

ja och efter handlingen så ville vi ha oss lite luft så vi begav oss ut på en skogspromenad med trollungen som tittade på träd och blev tillslut så trött av den friska luften och allt tittande att hon somnade. men som alltid så var det inte förren vi var på väg tillbaka som hon somnade. dock var hon rätt nöjd med att ligga där hon låg vilket hon inte brukar vara. hon börjar nog bli stor gissar jag.. tjejen.


Hon är grejen, värsta grymma tjejen,
hon är mitt alternativ,
Hon är grejen värsta grymma tjejen,
flickan i mitt liv.
/Magnus Uggla..

ja sen stämmer ju inte texten mer..men jag sjunger den ändå, det lilla jag kan för det stämmer ju så bra ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0