efterrätt

det blev kvar av gårdagens efterrätt så vi har tur att få sätta i oss lite gott ikväll också. cheesecake i glas.

typ krossade digestivekex i botten av ett snyggt glas, hälften philadelphiaost och creme fraiche med lite rivet citronskal i och en gnutta socker, valfria bär ovanpå. slurp!

så det njuter vi av nu. jag har också haft turen att få klämma i mig lite fika också när bebiskompisarna var på besök. men det är lite mer problematiskt för det ska ätas, pratas, tröstas och matas allt på samma gång...och så ska man försöka höra något också hihi.
dock trevligt bebisprat och erfarenhetsutbyte.de är ju så olika de där bebisarna men det är vi mammor också. allt från 20 till 34.

trollungen har gjort mig fundersam. nappen har fått vara i större delen av dagen. när jag har stoppat in den så har den accepterats och blivit kvar. man kan till och med bli lite sömnig av det. så jag provade nu på kvällen också och även om det tog tid att somna så fick nappen vara kvar, dock inte filten som sparkades av vilket aldrig händer och kaninen den for på egen tur och hamnade mellan huvudet och huvudändan på spjälsängen..
jag är lättroad :)

nu ska här fixas lite innan det är natti natti även för mammor och pappor.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0