en sån där morgon

usch det blev en sån där morgon man önskar att man aldrig klev ur sängen. men tur att man kan återvända dit i alla fall.

jag fick försöka kränga på jackan på den sovande trollungen och stoppa in henne i bilen. oäten. sen skulle vi ut i regnet.
kom till universitetet men en miss hade uppstått så Han gick inte att få tag på och tiden rann iväg för när jag skulle träffa min handledare. precis när jag har bestämt mig för att hon får följa med och kört iväg och ska parkera utanför skolan där min handledare jobbar då får vi kontakt.

så jag vänder, det är ju egentligen inte långa biten och trollungen får vara på universitetet medan jag stressar tillbaka.

har mitt möte med handledaren och stressar sedan tillbaka för att hämta trollungen och sen blir det raka vägen till bvc. vi hinner inte hem och byta till vagnen emellan.

och så var det det här med sprutorna. läskigt att ha trollungen i knät och sköterskan fipplar med sprutorna. tror för en sekund att hon ska göra misstaget att sticka mig i låret istället. men istället kommer hon på efter att hon har stuckit båda sprutorna att hon skulle ha frågat INNAN om vi var svenskar..orsaken hör jag inte riktigt men jag antar att det har med gelatin att göra för om jag inte minns fel så stod det något om det i broschyren jag läste.. men det är ju så dags att fråga då..när man redan stuckit.

jag bara suckar.. det blir inte många rätt på de där besöken.

sen fick jag med mig en mycket ledsen trollunge hem. i bilen gick det bra då pratade hon där i baksätet. och låg i babygymmet en stund när vi  kom hem men så kom det. en ledsen tjej. så vi la oss på sängen och åt lite och myste och då blir man så sömnig.. så sov hon med lite gråt när hon vaknade till från kl 13-17. sen var det en glad och go tjej som mötte pappa när han kom hem från jobbet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0