förberedelser

idag blir det nog bara till att fixa med förberedelser. Han sa igår att det känns lite som när man ska åka på semester :) det tycker jag också för det är lite planerande bakom, men jag tror knappast att det blir någon semester.. det lär nog bli en lång lång dag men vi ska försöka vara effektiva.

shoppinglistan är lång men genomtänkt. sitter och funderar lite ytterligare på julklappar. jag har nästan alla klara för mig, det är två som är lite svåra. sen är ju frågan vad man ska ge trollungen i julklapp..antar att en bok eller annan leksak blir bra, det blir ju ändå vi som får hjälpa till med öppnandet.

matsäck är planerad och inhandlad för.


igår kväll hade vi en ledsen tös som inte ville somna utan oss så vi fick göra oss klara och ta en tidig kväll. men sen sov hon gott hela natten. vi som ställde in oss på att det här skulle bli jobbigt. får se hur det blir ikväll och inatt..kanske inte alls klaffar med våra planer.

jag har en duktig karl som gick upp i ottan i morse och tog på sig pannlampan och var ute och sprang innan jobbet. det är en duktig karl det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0