godnatt

jag blir trött för jag är trött.

trollungen sover som ett litet lamm. så duktig är hon.

jag däremot är nog enbart puckad!

nu är klockan 03.10 och jag sover inte. men jag har sovit och det riktigt gott.

jag var trött, tröttare blev jag efter att jag snabbt sprang iväg till affären när Han kom  hem för att köpa avokado till hemmagjorda hamburgare.. men det var liksom inte bara att pysa in i affären och handla det lilla jag skulle ha.
nej de hade klubbkväll eller något sånt skoj och godis för 2,95kr/hg.. ja så ni kan ju gissa vad folk det var! och provsmakningar i hela butiken.

blev ännu tröttare efter handlingen så jag struntade i den myskväll jag planerat i mitt huvud med hemgjorda hamburgare m avokado som jag längtat efter och jag skulle äntligen komma ihåg att se Berg flyttar in för det är ett program jag vill följa men inte lyckas.

nej istället sminkade jag av och begav mig i säng samtidigt som trollungen..19.45 sov vi nog båda två..

men nu sover inte jag sen klockan 00.

lika bra att gå upp en sväng nu för det är väl mat snart igen kan man tro och sova lite på morgonkvisten förhoppningsvis.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0