höst höst höst

det fortsätter att vara höst ute och jag njuter av att kunna ta vara på det sista av solens strålar.

jag gick ut och traskade med trollungen i vagnen men hur jag än traskade så ville hon inte somna. inte en endaste liten blund. fick ta till alla knep för att göra henne lycklig i alla fall så vi gick en bit på en skogsstig, under träden vid fotbollsplanerna och i allén. vi var även in till affären och handlade lite mjölk och pålägg samt juice till helgens utflykt.

vi tänker oss att vi nu ska komma iväg till Ullared...som ungefär halva Sverige vid den här tidpunkten på året.
får se hur det går för alla stugor var fulla när vi skulle boka för flera veckor sedan så det får bli en dagstripp..

...om inte Han blir sjuklig. Han for iväg igår och vaccinerade sig han också då han ska till.. Brasilien. Har ni hört så dumt? jaja..först Wien i november och så Brasilien i feb/mars är det tänkt.. sicket jobb! fast å andra sidan fick ju jag följa med till Japan..där jag bara sov haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0