höstpromenad

trollungen fortsätter att chocka. innan lunch somnade hon i babygymmet IGEN! det är ju för väl att det sker lite ombyte i livet.

dock har hon vaknat tre gånger inatt mellan 23.48-05.30. väldigt mycket mindre kul. jag som skulle få sovmorgon idag då Han skulle underhålla på morgonen..ja det blev väl jämt skägg det eftersom jag varit uppe fler gånger än vanligt inatt.

och när jag ändå är inne på nätter.. tänk om folk kunde göra något bättre av sin kreativitet. jag hade inte lyckats somna om härom natten utan låg halvvaken och inväntade sömnen.. då rasslar det och har sig utanför. sen stånkas det och pustas. går upp för att se vad det är för rackartyg. jag trodde att det var dags för cyklar i träden igen men denna gången var det istället en kundvagn de kånkade upp på cykelbotaket. och bar iväg bordet de släpat dit för att få upp åbäcket. det var ingen lätt uppgift utan de jobbade på ett bra tag, två overallklädda killar. dvs. killar som läser vid universitetet.


...men sen i alla fall har vår dag fortsatt med en höstpromenad. tänkte inte gå så långt men vi hamnade i skogen och trollungen somnade i vagnen så vi promenerade på i den friska luften. med oss hade trollungen och jag pappa-ratzi ;)  kameran var med ut på promenad men just som han skulle fota skogsstigen så gick solen i moln. så typiskt!

nu ska vi fortsätta roa oss trollikt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0