hur tänkte ni nu?

igår kom Han hem och med sig hade han en present till mig :)  jag har förklarat att är man ute och åker en massa och bor på hotell hela tiden så måste man köpa presenter med sig hem. gäller iof bara utlandsresor men nu fick jag ändå en present efter en natt i Jönköping. Han hade fått lift med bil hem så de hade passerat Gränna :) en tuttifrutti och en orginal polkagrisstång fick jag :)

ja..sen var det inte så mkt mer än hej och godnatt för trollungen och så vi efter det.

upp och duscha och fixa i omgångar här på morgonen för Han skulle till jobbet och jag ska snart komma efter och lämna av trollungen en timme på universitetet för att åka iväg till min handledare och ställa ytterligare några frågor inför mitt textförfattande som ska göras till den 26:e.

sen ska jag plocka upp trollungen igen och troligen hem emellan för vi ska till bvc sen och det är vaccination på schemat idag. sprutor tänker ju jag och stålsätter mig för att inte överföra någon sprutskräck på trollungen. och två sprutor ska det vara också. så typiskt.
tänker att det i alla fall är bäst att åka hem emellan och byta babyskyddet mot vagnen i fall hon bli öm i låret där hon ska få sprutan..vill inte trycka fast henne då..men hon lär kanske inte vilja åka vagnen dit?! och det spöregnar idag..

ja...vilken morgon. trollungen undrade nog varför hon inte fick ligga kvar och sova vidare efter sitt mål mat vid 7 i morse...så nu somnade hon i babygymmet IGEN. ja hon chockar och det ska jag också göra för jag lär väcka henne så att vi kommer iväg. typiskt.

mysigt vore om vi kunde ligga kvar i sängen och lyssna på regnet som smattrar utanför...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0