hurtigrutten

nej vi ska inte kryssa längs Norges kust.. men jag och trollungen hamnade på en längre promenad än jag hade tänkt.

när jag gick där på cykelbanan och letade efter en speciell skogsstig så vandrade liksom tankarna iväg och ja.. vi passerade skogsstigen och fortsatte istället runt på cykelbanan.

men vi hittade en trevlig skogsstig att vandra på och då gungar det så skönt att man måste blunda en stund.

trollungen sov gott och jag blev helt slut.

fick mina kort idag :) det var en av anledningarna till att vi gick på promenad för brevbäraren kommer mycket senare nu än tidigare. 1,5 timme senare är han. så det gick inte att sitta hemma och vänta på posten. då kan man bli knäpp!

nu sover hon igen! så jag ska förbereda lite mat innan Han kommer hem. är utsvulten känns det som men sån där hawaiikassler alá 80-tal lockar inte speciellt mkt. men så får det bli för det har vi grejer till hemma. skulle ha tänkt till ett steg längre igår när vi handlade så kunde det ha blivit en smarrig pastasås istället.. jaja.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0