inside info

vilken spännande men också lite långdragen dag jag har haft idag på vfu. har fått en del inside information som är jättespännande. jag har fått ta del av bygget av skolan vi bor granne med. tittat på möbler och planlösning. så spännande! blir ju nästan så att man önskar att vi bodde kvar tills det är dags för skolgång men nej. det finns annat som lockar som mina nya grannar ;)

blir enormt taggad av vfu'n om jag får ett lika spännande uppdrag som min handledare. det är inte på något sätt enkelt men oj vad utmanande. fast å andra sidan finns det andra ställen också att bedriva utvecklingsarbete på..

det sprutar idéer ut huvudet på mig men just nu orkar jag inte skriva ner dem så de kommer kanske gå förlorade.
men jag ska ju ändå vara mammaledig och student nu och inte arbetare i någon som helst verksamhet. det räcker till och blir över. mycket över.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0