klirr

klirr i kassan. ett telefonsamtal och så vill kvinnan i andra änden ha mitt kontonr så att hon kan sätta in pengar på kontot :)  ska få en peng för att jag åkte på havandeskapsförgiftning på slutet av graviditeten.

hade inte ens slagit mig att försäkringen skulle kunna användas. jo när jag skaffade den men då tänkte jag ju större tankar om hemskheter som kan inträffa och försäkringar är ju alltid bra att ha... bara det att ibland som nu så vet man inte hur bra de kan vara att ha för det blev lite köpa för att det sägs ju att det är bra med försäkring.

men man måste ju ta vuxenpoäng och sätta sig in i vad det är man köpt också ;)
hade det inte varit för mosters bästa väns blogg där hon fått en peng för en bruten fot av någon anledning jag vet inte vad..så hade tanken inte ens slagit mig att kolla upp om jag hade någon användning för den där lappen jag köpte.

hade i närmaste åtanke kring svanskotan som jag nog kommer få dras med i år framöver (enligt lite googlande) men den täckte inte det! men havandeskapsförgiftning. lider mer av svanskotan är hf förutom alla rutinkontroller jag sprang på i slutet och att trollungen påverkades.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0