konstigt folk

hade svårt att somna igår igen. lite lätt stressad och en dos övertrötthet antar jag är en perfekt kombination för att inte somna när det är det man helst av allt vill.

nej istället ligger jag och funderar..kommer på att jag glömt vattnar blommorna IGEN. har tänkt på det så många gånger men det blir aldrig av.
så hör man hur Han snarkar och så inser man hur galen man är som ligger sömnlös och förbarmar sig över att man fortfarande inte vattnat blommorna!

och så där fortsätter det..den ena saken efter den andra dyker upp i huvudet som man borde göra något åt..när man får tid, när man kommer ihåg det, för att det vore bra..

men när han snarkar för ljudligt måste jag putta på honom och när han ändå är vaken så kan jag ju passa på och fråga honom om det där med f-kassa..hur gick det med hans ansökningar? vi har väl inte fått något papper hem..? Han noterar det någonstans där inne men somnar om lika snabbt igen för det finns ju inget någon av oss kan göra mitt i natten ändå.

nej just det. det finns inget jag kan göra åt saker och ting när jag ligger i sängen och ska sova så det är lika bra att släppa det!

men jag var inte den enda som sov oroligt inatt..trollungen vred och vände sig.. kanske har det med att göra att vi är Kräftor?
vi kom in på astrologi igår innan godnatt...Han och jag..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0