lys på bara

solen fick lysa med sina strålar bäst den ville idag, det blev ingen promenad även om det säkert hade varit otroligt bra för oss alla men idag existerade verkligen ingen ork. inte nu heller för den delen.

och Han kom inte hem förren 18.30 så jag hann halvdö innan dess. heldö kan man ju inte göra för trollungens skull.

vi badade i badbaljan, lekte i babygymmet, speglade oss, tittade i posten och såg mammas namn i tryck :) min recension var med i detta nr. felstavat men så är det ju nästan alltid..min första text i print! för övrigt ett helspännande nr när jag bläddrat igenom det..tid till att läsa önskas också!

en massa mat har trollungen fått i sig och sovit mycket på eftermiddagen..det har varit mycket intryck och på söndag ska vi simma så nu blir det lite lugnt tempo.

borde sova nu..men jag ska bläddra i en skolbok och sen önskar jag se lyxfällan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0