måndag igen

jaha då var det måndag igen.

men innan det blev måndag så hann jag med att pyssla lite med julklappar igår kväll. jag vill få alla julklappar ur världen, jag vill att de ska ligga inslagna och klara i en hög nu. man vet aldrig vad som händer så det vore skönt att slippa få det stressigt i december.

jag försöker också tänka ut vilka pysselaktiviteter jag ska ägna mig åt i år. det blir inga hemgjorda julkort i år även om jag hade tänkt ut två designer på kort. det blir för mycket jobb när min lilla kvällstid ska gå åt till att studera och bara vara med mig själv samt pussa lite på Honom också. träning? ja den får stryka på foten som alltid..promenader ja men muskler får man allt leta efter med lupp och ändå inte hitta dem.


men nu är det alltså måndag...och inte hann jag mer än så här för nu hör jag någon som vaknar till liv..en halvtimme går ju så fort! har ändå hunnit med att beställa foton till trollungens fotoalbum..ett pyssel jag måste komma igång med annars hamnar korten bara på hög. kul att få dopkorten :)

har röjt undan lite i lägenheten som drabbats av ett kaos under helgen och satt igång en diskmaskin..

försökte få tag i öppna förskolan också då vi missade info mötet när vi var i Dalarna och jag missade babymassagen för att jag fick lappen först när vi kom till bvc och då hade en gång passerat redan och den andra gången var jag hemma från skolan efter en nästintill vakennatt och en mycket ledsen tjej..


Kommentarer
Postat av: Suzzie

Oj, finns det folk som är ute i god tid och tänker på julklappar redan nu..Bra gjort =P

2010-10-18 @ 11:07:20
URL: http://suzziie.blogg.se/
Postat av: Martina

Hoppas att du får en fin måndag!

2010-10-18 @ 11:08:08
URL: http://martinalindens.blogg.se/
Postat av: zaida

det bästa med måndagar, är att det är en vecka tills nästa ..

2010-10-18 @ 11:15:36
URL: http://zaida.devote.se/
Postat av: luffi

Hejsan!

Kikar runt lite här och var! Allt bra med dig idag!?Kram luffi

2010-10-18 @ 11:21:05
URL: http://www.luffi.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0