maraton

maratondag.

kunde gott ha legat kvar i morse när klockan ringde. men så är det ju oftast, att man sover som allra bäst när klockan ringer. det spelar inte så stor roll när och hur..det känns alltid som att det är extra mysigast just då.

men upp kom vi. jag först för en gångs skull.

första stoppet var öppna förskolan där vi var först. det märks att nu börjar rutinen falla in och det blir lättare att komma iväg när man tänkt. det var augustibebisarna som skulle träffas för ett info möte denna gången men vi fick haka på eftersom vi var i Dalarna när julibebisarna hade träff.

jag hann med att se lokalerna och prata lite med personalen sen for jag iväg till skolan 2 timmar. Han fick vara kvar med trollungen och gjorde ett så fint gipsavtryck av foten.

min lektion drog över tiden så det blev brått hem för att leverera mat och jag fick stå över föreläsningen nu på eftermiddagen. det funkade inte att stressa runt. annars brukar min lärare vara så bra på att hålla tiden men idag vet jag inte alls..11.40 tyckte hon att vi skulle ta en bensträckare i 5minuter som inte ens blev av för vi kom in på ett annat spår och så drog hon över 20 minuter!

nu ska vi bege oss ut i lite affärer. får se om jag hittar något till mig själv. sen blir det hem och städa och tvätta skulle vi behöva.
skönt att inlämningsuppgiften är ifrånlämnad och fokus får ligga på hemmet ett tag. alltid lika skönt att städa upp efter en intensiv period.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0