mobbad drar på trissor

i måndags blev jag mobbad av mina kära vänner för min otroligt snygga stil.

urmodern försökte rådgöra mig med alla de möjliga knep som jag såklart redan provat men trollungen är bara en väldigt vaken unge och det hela dagen lång. 3*30 minuters lurer på en dag får man vara nöjd med.
urmodern som redan har två barn hade aldrig varit med om liknande knep hihi. men man är ju påhittig för lite bearbetning av alla intryck är nog bra. känner själv hur snurrig i huvudet man blir och jag har lärt mig att uppskatta sömnen.

men nu får hon nog dra på trissor för igår åt hon efter att jag kommit hem och tog sista målet 18.00 och sedan somnade hon utan mat men med ett smaskigt pekfinger istället (trodde det var tummen som gått in men icke..) och vaknade inte förren 02.30 och var då lite smått hungrig.

!

ungen bara sov..

höll på att somna på eget bevåg i babygymmet också.. och nu har hon minsann somnat igen och ligger i vagnen i hallen och sussar sött.

kanske kan jag sluta mobbas för min snygga stil med bärsele på mage med dansande steg och ett tusch tusch-ljud.

men det är ju det som kallas vardagsmotion - eller hur?!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0