igår idag

usch måndagen bara for iväg. första dagen på tre månader som jag knappt hann med att kramas och pussas med trollungen.

klockan 8.00 hade jag närvaro på kvalitetsredovisning för skolor och förskolor i kommunen. klockan 11.30 for jag hem på lunch och en timme senare var det att kasta sig i bilen och åka tillbaka för ytterligare en kvalitetsredovisning.

så intressant det var då. jag blev grymt imponerad av skolan vi bor granne med. vilket otroligt jobb de gör, det är inte några satsningar som görs men å andra sidan ska de bli en av de bästa i kommunen. och det är ju inte ett så litet mål.

en timme till på kvalitetsredovisningen sen hann jag fara hem igen och vara hemma strax över en timme innan det var dags att närvara vid en studiecirkel min handledare har tillsammans med ett gäng goa speciallärare. mycket intressant både kring arbetet och kring de lästa delarna i boken.

ja sen var dagen slut och jag kom hem lagom till strax före 19 och då skulle ju trollungen förberedas för nattning.

tur att alla dagar inte ser lika ut. en gång ingen gång. för jag fick inte mycket till sömn innan den här dagen. trollungen skulle äta precis hela tiden. var alldelens för trött för att hålla räkning eller ens minnas alla klockslag. jag antar att det är en tillväxtperiod på G?!!

sen orkar man inte med nya intryck och intressanta föredrag från 8-18.30 med två snabbvändor hem mitt i.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0