räkna dagar

det bara är inte utan det måste planeras. något jag i vanliga fall gillar men nu är det lite svårt också.

måste tänka över det här med föräldradagarna, planera och räkna.

gluttade på schemat för vårterminen. det är helt klart min grej..

kommunikation och samtal
debatten om diagnoser
förebyggande specialpedagogiskt arbete
sociala problem och förhållanden
neuropsykiatriska funktionshinder
utvecklingsstörning och inlärningssvårigheter

är de rubriker vi kommer att behandla. ser verkligen fram emot det.

men först måste jag ta mig igenom den här terminen och visst går det men det är inte helt lätt. det är så mycket att läsa att det finns inte en chans att jag hinner med allt. det får bli lite PBL inspirerat läsande den här terminen tyvärr..verkligen sålla i det som ska läsas fast allt verkar intressant med lärande och utveckling. tur att jag äger böckerna och kan förkovra mig vidare sen.

tänker lite att för varje dag som går så blir det lättare att kombinera familjelivet med studierna..men i samma stund som jag stod där vid skötbordet och jollrade med trollungen och tänkte att imorgon är hon en dag äldre så blir ju också jag en dag äldre.

alla dagar är härliga på sitt sätt och det är bara att omfamna dem precis som de är. här och nu. bara vara.

....men än är inte frågan löst som jag började med..föräldradagarna. fördelning, hur?
måste klura vidare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0