sim sim

idag har vi varit och babysimmat igen. det är en härlig familjeaktivitet i vardagen. fast jag vet inte om trollungen är så vidare intresserad av oss föräldrar när vi är och simmar. hon tittar mest på allt annat runt ikring. förra gången med ett av sina fingrar i munnen, idag med min handlov att suga på. idag kom hon också på det här med att simma. armar och ben sprattlade i vattnet.

efter det blev det lite handlande så att vi klarar oss i veckan som kommer. det är så mkt annat som ska hända så det var lika bra att få det gjort.

så blev det tacos och prata med både mormor och gammelmormor i telefon.

sen snurrade vi plötsligt till det med klockan. trollungen hamnade i pyjamas klockan 17 för en telefon fick för sig att visa att klockan var 19. så det blev lite snurrigt ett tag att veta vad tiden var egentligen. inte helt lätt det där med sommar och vintertid.

men nu är vi med igen tror jag :)

imorgon ska vi på span.
på tisdag är det babymassage.
på onsdag får vi nog vila oss :)
på torsdag är det fika på stan.
på fredag får vi nog vila igen och packa.
på söndag åker trollungen och jag till Dalarna och Han till Wien på konferans.

sen ska vi hem och gå på babysim igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0