söt kidnappad

jag siktade på att komma till jobbet till 11. klockan 10.57 sneglar jag på klockan ovanför hållplatsen till spårvagnen utanför vårt kontor. hur bra är inte jag?

vad saker och ting har förändrats på bara 4 månader. vi hade fått ett nytt konferansbord, tavlor, lampor och 4 nya medarbetare att heja på.

men annars var nog det mesta sig likt förutom att I har övertagit min feederroll och hade bakat hon också! fast iof så har det varit lite ända sedan kom kom till vårt gäng. det är vi som är bullmammorna och nu är jag en mamma på riktigt också ;)

men även om de hade ätit äppelkaka så slank mina pepparkaksmuffins med lingongrädde ner också.

trollungen kidnappades och gick nöjd från knä till knä. det är ju ganska många tanter i teamet och så chefen såklart. jag fick äta lunchlådan jag tagit med i fred medan chefen tog trollungen :)

ja hela dan tog det här besöket..vi kom 11 och åkte inte förren strax efter 15. hade funderat på att gå på stan en sväng men vi var nog rätt trötta båda två efter allt ståhej.

trollungen sa ifrån när vi kom hem och somnade på 5 röda efter lite mat nu på kvällen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0