whiieee - crap?

har haft så fullt upp idag att jag knappt tittat på datorn och därför missat ett viktigt mejl!

vi har fått ut tider att välja mellan för babysimmet :)

nu är frågan bara vilken tid man ska ta?

Onsdag 11,30

Onsdag 18,30

Fredag 12,00

Söndag 12,30

vi vill ju kunna gå båda två så det är väl egentligen söndag som ligger bäst till om man tänker så. men tänker man att som vi kanske reser bort och är borta på söndag så är det ju inte så bra. inte heller att det ligger MITT på dagen, det känns lite låst när man bara har helgen tillsammans. och 18.30 är inte att tänka på för trollungen som börjar säga till att det är natti natti när klockan är 19. dumt att bryta den rutinen...

....sen var det ju först till kvarn också! crap!! blir ju stressad av sånt här..snabba beslut och säkert telefonkö imorgon när vi väl har besämt oss haha.


ohh ett annat stort crap! f-kassa betalade ut 4002kr för mycket!! suck. det fanns en tid då jag fick betalt för att fixa till sånt här och ringa f-kassa stup i kvarten..jobb jobb jobb..ska ju skicka in min löneförhöjning också.. är det bäddat för strul eller?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0