uppsamling

idag är en dag av uppsamling.

jag ser över mina studier och tror kanske att jag ligger i rätt bra fas för tillfället. men det är ju alltid dumt att ropa hej, men skönt att stressa ner lite.

här ska städas under dagen och vi ska åka och handla matvaror både hem och till dop för mannen ska vara i Göteborg under veckan tis-fre. så nu blir det till att samla ihop det mesta så att det bara är till att lasta bilen och åka uppåt på fredag vid 17 när han kommer hem igen.

min och trollungens vecka kommer att vara fullspäckad så det kommer nog inte gå någon nöd på oss..kanske på vila? men frågan är om vi ska göra allt eller om vi kan avstå från något. barnsången är redan struken från listan.

imorgon är det bvc och 2månaders läkarkoll. sen är det plugg här med två av mina kursare då vi ska skriva ihop något på max 5 sidor. ett arbete som kan komma att fortsätta på tisdag. samtidigt som jag i min andra grupp ska försöka komma på hur vi ska lägga upp vårt seminarie veckan därpå.

på onsdag är det barnvagnsbio. Bröderna Karlsson visas. vore ju så kul att gå på och testa..skulle vilja se filmen också. men frågan är om vi ska ta en day off här?

på torsdag är det fika hos en av tjejerna, vi ska packa färdigt och göra i ordning.

på fredag ska färskvarorna inhandlas. trollungen ska bada och vi ska vara klara att åka när karln kommer hem.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0