annandag påsk

idag var det meningen att vi inte skulle göra så mkt. men eftersom jag fick sova hela natten så var jag pigg och sugen på att fortsätta fixa. Han fick göra som Han ville. först skulle Han vara hemma..sen skulle han promt med.

så vi åkte och köpte en lära-gå vagn jag ringt på Blocket. sen blev det balkonglådor och ett stort nödvändigt parasol att sätta på räcket på balkongen när det gassar. har använt det lilla som är till barnvagnen annars när vi har ätit lunch där ute.

sen hem och fixa lite och så iväg på grillmiddag. härligt väder, härliga människor och god mat. tack och bock.

imorgon ska jag till skolan. känns overkligt. minns inte när jag var där sist. 3 veckor sen? och nu när solen skiner och vi har lekt spontan hemmafamilj med massor på gång utan en tid att behöva passa - en lång helg.

jaja. det kan nog bli intressant med en föreläsning om beteende problem och en om neuropsykiatri.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0