förmiddags moln

trollungen sover bättre men jag har nog ändrat läge till sova hela natten för jag vet knappt vad jag heter när hon väl ger ifrån sig ett pip. inatt för att hon ville ändra sovställning vilket var svårt när vi försökt pallat upp henne i halvliggande ställning. dessutom hittade jag henne med huvudet i fotändan, vet inte hur hon kom dit.

(grannen ovanför tränar nog inför beach 2011, låter som de hoppar hopprep!!)

jag har en bra karl som gav mig sovmorgon i morse till strax efter 8.

studier idag för min del. hade hoppats på att äta lunch på balkongen som ett break men det var molnigt. inget bord har vi än heller.
men nu skiner solen, försent för nu ligger vår balkong i skuggan. och jag är klar med studierna och sugen på en glass.."årets första".

tycker dock att jag hör två som snarkar så det blir nog inget med det.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0