grått regn

tack och bock för en grå och småregnig dag. jag har haft dåligt samvete hela påsken för att det var så fint väder och vi spenderade allt för mkt tid inomhus med att riva och dona. och det ser inte bättre ut efteråt när resten av lägenheten blivit bortprioriterad så rivandet och donandet måste fortsätta ut i de övriga rummen.

så idag tackar jag för lite gråmulet väder och några droppar regn får gärna falla medan jag skurar badrummet.

började med att köra ett träningspass faktiskt. när jag låg på mage och ålade runt häromdagen med trollungen for blicken in i dvdstället och där fanns en träningsdvd med plasten kvar omkring. så idag sprättade jag upp den och körde igång med ett pass mage och rygg. muskler som inte finns fast kanske att jag kan få lite träningsvärk imorgon. vore skönt att veta att det tagit någonstans.

önskar att jag kunde säga att sånna här mornar kommer jag ha regelbundet men jag är tyvärr regelbundet oregelbunden i mitt tränande.

men idag. alla dagar räknas!

efter en snabbdusch föll andan in att skura av badrummet innan tösen vaknade. sen gick vi gemensamt in i hennes rum och skurade av golvet och ställde i ordning några böcker och nallar.

när man går upp tidigt hinner man med så mkt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0