jämt göra

vi for iväg på fler loppisfynd. och om jag hittade!
ett par iof mörkblå men det får duga..Kavat sandaler för 50kr. hittade en muminbok på norsk eller dansk men det duger bara jag läst igenom den innan så jag vet vad den handlar om. trollungen gillar mumin eller så är det flikarna i muminboken som är roliga, att det finns något där under.
ja jag hittade både det ena och det andra.

satte upp tavlorna idag också, bilderna i loppisramarna. så här är vårt naturtema.


som att sova på en sommaräng. hundkex, diverseblommor (som inte riktigt växer på sommarängar) och fjärilar

men nu har jag haft sånt göra att jag glömt av middagen..bäst att äta något i alla fall. har hunnit med att värma upp den för andra gången nu. första gången i ett försök att äta middag tillsammans med trollungen men hon var hungrig och min mat kall.. sen skulle det nattas..och sen blir man glömsk!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0