leta tapet

någon gång på morgonkvisten har jag klämmt ur mig något i stil med du har ju tur som bara behöver gå till jobbet jag ska vara hemma hela dagen. man kan undra vad jag menade med det. för så farligt är det inte att gå hemma, speciellt inte igår..

men jag vet att jag tänkte tanken igår kväll innan jag la mig.. och vad ska vi göra imorgon?  jag har fortfarande ingen aning. plocka med disken. lägga in tvätten jag vek igår. jaha sen då? inte den blekaste. ingen inspiration heller har kommit i min väg.

vi kanske bara ska vänta på att klockan blir 16.30 så att vi kan hämta upp Honom och åka och leta tapet. förhoppningsvis hittar vi något annars är påskhelgen i döläge. det är ju nu som vi ska försöka hinna med att göra något i trollungens rum. de flesta kartonger är bortburna. sen hänger det rätt mkt på tapeten i dubbel bemärkelse om vi ska komma vidare.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0