nytt recept

har kommit in i ett pysselflow och ikväll tänkte jag att jag skulle göra lite påskgodis.. vi får se om det hinns och orkas med.

nu först ska jag laga ett nytt recept jag hittade. vill verkligen prova lite nya recept oftare men när det ska gå snabbt är man bekväm och kör på det gamla invanda. det här är ett recept som ligger lite mitt emellan. köttfärs med fetaost som jag hittade i en söndagsbilaga någon vecka tillbaka.. lite köttfärssås på nytt vis. med andra ord ingen näsa djupt ner i receptet och en hand kliandes i huvudet utan lite mer tuta och kör.

Kommentarer
Postat av: Hilda

Köttfärs och feta är grymt kombo. lagade en gratäng med det igår.

2011-04-19 @ 15:02:55
URL: http://lasagne-recept.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0