pippi

jag är fortfarande inne i loppisträsket och idag har vi besökt en välbesökt loppis. någonstans insåg jag att det är bäst att vara i tid till öppning för att göra de bästa fynden. vi kom inte riktigt i tid så jag vet inte vad vi missade..

men det gör inte så mkt för vi hittade ändå. det blev en bok till trollungen, ett pussel och en leksaksklocka i trä. Han hittade Futoramabox en bok och jag hittade boken Svinalängorna. Såg en otroligt fin och söt dockvagn för 50 spänn men nu är det så att trollungen redan har en fin en efter mig så vi fick gå förbi och hoppas att en annan sakletare hittar den.

sen var vi på köpcentrat och Han fick både jeans och skor till reapris- något som jag också skulle behöva men det var inte min tur idag. mathandling och så hem.
efter lunch var jag så trött att jag nog sovit i 2 timmar och gäspar än.. jösses, vart kom det ifrån? ingen aning.

vi håller oss nog ifrån Valborg idag. jag tror att vi klarar oss ändå ett år. det har mulnat på och de stora majbrasorna känns inte så lockande i år men förra året var det mysigt vid slussarna även om brasan var av storlek mini.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0