så dax

två härliga nätter har vi haft med ett barn som sovit 19.30-05.45. lyx! synd att jag inte har vett att gå och lägga mig i tid bara. men att tänja på gränserna är väl en sport.

men idag passade det utmärkt att kliva upp kl 06 även om det var lördag. vi gick iväg närmare 8 för att möta upp mina föräldrar till frukost på hotellet. I love hotellfrukost! smaskade på yoghurt och musli med extra allt, nötter, aprikoser, branflakes, solrosfrön och pumpakärnor. grapejuice, gott bröd med russin och cream cheese samt gurka och tomat, en toast med nutella och ett littet sött danish till "efterrätt".

strosade stan hela förmiddagen. trollungen fick en sommaroutfit och två rea på rea fynd att växa i. hittade även ett maracasägg som jag letat efter.

åt lite lunch/sen brunch på ett fik i stan innan vi gick hem igen. provade att gunga för första gången. oh vad roligt det var. trollungen skrattade varje gång hon svingade fram mot mamma och pappa.

sen däcka vi. först ut var Han som somnade på golvet! :) han skulle bara ligga ner och kika lite på trollungen som lekte.. snark. efter lite mellanmål somnade även trollungen och jag. härligt.

mina föräldrar har varit här under kvällen och nu blir det lugnt i soffan och jag ska försöka med en tidig kväll även om det är lördag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0