skogens lycka

idag kan jag andas ut. min kursuppgift är inlämnad och jag blev nog riktigt nöjd tillslut även om jag ett tag tyckte att det var ett enda garnbo och att det aldrig skulle gå att reda ut. det är nästan så att det känns lite för bra (?) eller är det vi som schåsat upp uppgiften så mkt att vi trodde att den skulle bli knivigare...men knivig var den ändå. ja det återstår att se om den kommer i retur om två veckor eller ej. hoppas inte men om det skulle vara så har jag en hel sida till övers av mina 6 som jag faktiskt inte använde. det gör mig också misstänksam.

jaja.

här och nu lever vi. tisdag.

körde på och stressade lite under morgonen för att försöka hinna iväg ut genom dörren innan trollungen blev trött. lyckades inte. 8.50 var hon trött och ville sova. körde ut vagnen på balkongen och fixade mig och vårt hem under tiden som hon sov och i väntan på att öppna förskolan skulle ta sig till skogen.

9.30 försöker jag lirka ut henne ur lägenheten utan att väcka henne. lyckas inte. hon vaknar pigg och glad så vi begav oss ut i skogen och mötte upp öppna förskolan. äntligen!

spenderade förmiddagen i skogen.

begav oss sedan hem för lunch som avnjöts i solen på balkongen. helt underbart!

trollungen sover igen men jag hoppas att hon vaknar i tid för rytmiken. efter det är en promenad inplanerade i den riktningen för att handla lite på erbjudandelistan och godisklubborna Han glömde när han handlade igår. jag hoppas att det kommer många påskgummor och gubbar med påskkort.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0