skrutt

lillskrutt fick feber igår kväll. näsan är fortfarande snorig och vi är dumma som torkar näsan hela tiden när tänderna uppe gör ont. jag antar att det är precis så här det ska vara när man är liten emellanåt.

så idag tar vi det mycket piano. torsdagen började redan klockan 01 inatt men vi sov ett par goda timmar båda två mellan 8-10.30. skrutten snarkar nu igen en stund..jag känner att jag borde göra något vettigt handtag.
man kan tro att stormen dragit fram här inne istället för utanför fönstret.

det blåser en hel del idag så jag har bestämt att vi håller oss inne även om det är bra med frisk luft så satsar jag hellre på att öppna fönstren och vädra rejält.

nu ett handtag eller två.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0