slutproducerat

jag förstår inte varför allt jag gillar slutar produceras. det går inte att få tag i längre. Han säger att det är för att det bara är jag som tycker om det och att det bara är jag som köper det. måste man vara mainstream då? undrar jag. fy så tråkigt.

minns inte nu vad det var jag letade efter som de slutat producera. men men.. kommer väl på det när suget faller in igen. som med fajita lime/cilantro..borta. har letat.

för övrigt blev det brödbak igår. bra recept måste jag säga. dega ihop degen, jäsa 30 min, platta ut med handen hade gott räckt till kakor och grädda. 11 brödkakor fick jag ut. ska rota fram receptet sen. ska tillägga lite kryddor i brödet dock..gillar brödkryddorna färnkål och anis. mums!

idag har vi promenerat till stan och hämtat ut mina skor som fått ny klack. tappade klacken när jag var ute på krogen för 100år sedan och inte märkte jag något heller för det var snö ute. upptäckte sen att hela klacken var borta och att jag gick på spikar. men nu så.

nu drar vi igång fredagsmyset och jag blev sugen på en bit bröd ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0