dagen sprang ifrån mig

den här dagen har sprungit ifrån mig. jag tror att det är så med tiden i allmänhet. omöjligt att jag har 24 timmar på mitt dygn.

det är positivt att tiden rinner ifrån mig. jag har varit djupt försjunken i det sociokulturella perspektivet som knappast kan undgå någon som läser pedagogik. fått en del skrivet i dokumentet examensarbete.
skulle gladeligen fortsätta men det är dags att hämta hem trollet från förskolan och byta perspektiv till barn och hushållssysslor.

vi ska gå och hämta ett paket på posten. eller egentligen två, men ett är jag medveten om att jag har beställt, det är ett bokpaket men vad det andra är har jag ingen aning om.. spännande! även om jag har två gissningar :)

sen har jag bestämt mig för att träna ikväll. det blir Familjen annorlunda på tv och jag ska stå på crosstrainern.
till imorgon har jag bokat core med gruppen och förhoppningsvis hinner jag med bodypump efter, alternativet är bodyjam men då får jag vänta 45 minuter och det känns onödigt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0