halva hemmadagen

så var vi hemma igen. det går magsjuka på förskolan, men jag tror vi klarar oss lindrigt undan med två blöjor igår och inget mer. skönt.

har inte tid eller lust att vara hemma mer. jag är ju hemma så mkt ändå och tröttnar rejält på dessa fyra väggar. igår gjorde jag en tabbe, eftersom jag är hemma så mkt glömde jag av att vi hade biblioteksinfo i skolan på eftermiddagen. typiskt! men det hade inte spelat någon roll för jag hade ändå fått hämta henne lagom till infon drog igång.


vi kör halvdagar idag Han och jag. jag har förmiddagen och Han eftermiddagen. hittills har vi hunnit titta på Pippi. det är Pippi, Pippi, Pippi. försökte med Bullerbyn igår men det var inte tillräckligt med djur för att vara intressant. vi har hjälpts åt med tvätten och disken, läst böcker, byggt med lego, kört med vagnen, åkt pulka inne, prova tofflor och skor. det går undan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0