kalkonmiddag

jobbade igår och så kom jag hem till mitt eget att ta tag i.

lillskrutt har fått än mer feber efter vaccinationen. 41,2 grader inatt. vi turades om att ha vak hos henne och sov på en madrass i hennes rum. ömsom stack hon huvudet och tittade ner på den som låg där på golvet och sa hej och tyckte att det var konstigt att mamma eller pappa låg på golvet i hennes rum på natten. ömsom var det en ledsen tjej som jag fick sjunga för. vyssan lull och lille katt är de enda två som accepteras efter ett tag.

ögonen slog vi inte upp förren 8 idag men det räcker knappast långt.

hade tänkt gå på loppis idag och leta efter bland annat stövlar till trollet men istället kör vi på en pyjamasdag här hemma.
Han for iväg och kompletteringshandlade lite till kvällens kalkonmiddag med gänget. själv har jag gjort en blåbärs dröm och sjungit lite mer för den lilla som sover en stund.

uscha uscha.. men vi visste att detta skulle kunna komma. U fick lika hög feber under nyårshelgen efter sin vaccinering.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0