snopet

fick mig en överraskning när jag öppnade paket igår. jag hade fel på båda mina gissningar. det var min go'fika burk som kommit efter att ha varit så eftertraktad att de tagit slut i lager. en glad överraskning!


mindre glatt var det sen. har en hel hoper med bra litteratur från nätet att skriva ut. började med att leta efter sladden till skrivaren. hittade den inte. övergav det hela. Han visste direkt var sladden var och jag skulle inte behöva åka till bibblan igår kväll för att skriva ut. bläcket var slut. såklart! beställer nytt. tänker att jag får göra bibblan direkt på morgonen för att inte missa värdefull läsartid. hittar en ledig dator på en gång, klickar igång alla mina utskrifter och beger mig till skrivaren. mitt kort?! borta.

använder samma kort på bibblan och andra skolrelaterade saker som kort på gymmet. tänker att det måste ligga i träningsväskan sen i lördags. har dock böcker att hämta ut som jag reserverat och jag får låna dem på mitt körkort. åker hem och hittar kortet men har fortfarande inga utskrifter. glömde i samma veva att fylla på busskortet!

ja det är kanske en sån dag idag. alla hjärtans och allt.. en dag då vi går om varandra. Han simmade tidigt i morse och jag sticker så fort Han kommer hem för att träna dubbelpass och förhoppningsvis slinka in på bibblan innan/efter för att fixa mina utskrifter och fylla på busskort. icke glömma :)

en helt vanlig dag i ett familjeliv :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0