träning, jobb och helg

är hemma på vab idag. 18 månaders vaccination lite sent förra veckan och som ett brev på posten 8 dagar senare kom feberreaktionen.

har startat morgonen med ett snabbt pass på crosstrainern nu när jag äntligen fick tid. Han är flitig på den när jag jobbar sent eller är på Hallen och tränar där.

provade kettlebell i tisdags. never again! bra träning som ger styrka men usch vad tråkigt. stå och svinga den där kanonkulan. jag önskar att jag hade stannat kvar och gått på ett jam pass efter men det blev inte så.

men träningen gav resultat och jag hade rejäl träningsvärk i förrgår och igår. men det måste vara roligt. träningsvärken fick ta överhanden igår så det blev ingen träning. vi skulle haft innebandy igen med gruppen som jag tänkt skippa och istället ta ett pump eller jam-pass.

då är det skönt med träningsredskap hemma.


nu dags för lite lunch. ta det lugnt resten av dagen, imorgon jobbar jag helg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0