trevlig vecka

veckan har haft ett innehåll av flera trevliga inslag (och en del mindre också när jag tänker efter.. men det slutade bra)


onsdagen var jobb som vanligt, hela dagen lång.

på torsdagen gick jag åter igen på ett av M's pass och tog igen ett Bodyjam-pass som jag missat. fart och fläkt med härliga danssteg. visst är det alltid svårt första gången på ett nytt pass, men jag tror att hjärnan ändå börjar bli lite flexibel och inställd på att åtminstone försöka snappa upp nya steg lite snabbare än tidigare. men det kanske bara är inbillning, kanske ska be att få studera videon som M spelade in i utbildningssyfte för att utveckla sig som instruktör :)

på fredagen firade Han och jag 7år tillsammans. jag gav honom två cdskivor i helt olika genre eller vad sägs om Inflames och First aid kit, en karl med bred smak. själv fick jag en ny bok då jag plöjer böcker på löpande band för tillfället..på senaste tiden har jag avverkat Avig Maria, När börjar det verkliga livet? och är snart färdig med Zlatan.
Till kvällen gjorde vi pizza och skulle se på Snowroller och vara nostalgiska.. tills jag somnade strax efter 21.

lördagsmorgonen började med ett yoga-pass. yoga är min nya grej! jag behöver yoga. men hur kul är det att stressa för att få till ett yoga-pass i vardagen? hur som när jag väl kommer dit så är jag bara där och andas.


på lördagseftermiddagen var jag iväg till Norrköping och fyndade lite till trollet som vanligt. ett fleeceset med tröja och byxor för 100kr, like it.
for sedan hem till en kollega som samlat några av oss som jobbar ihop än men framförallt två godingar som lämnat oss för andra arbetsplatser. två helt olika men superhärliga personligheter.
tänkte mig en tidig kväll då jag ändå skulle köra 6 mil hem på kvällen men det blev visst natten.

söndag ägnar vi oss åt till att åka pulka i det härliga vädret. -0,5 grader och solsken, till det har vi fått 2cm snö (hahaha) så vi kan åka lite pulka i pudret.

nu drar jag igång en deg eller två..bröd som vanligt men jag tänker att mjölet kanske räcker till semlor också om jag har tur?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0