bodyvive

svettig, helt slut och träningsvärk i armar och rumpa är att vänta.. men nej. jag tror inte att detta var ett pass för mig.

började med kondition och när liknelserna drogs till areobics hela tiden då visste jag att det inte var min grej. studs hit och dit, fram och bak, upp och ner, på med armar och glöm inte andas! klart jag glömmer andras när jag gör allt för att hänga med i korregrafin som ändras så fort jag lärt mig ett steg. tvära kast är inte mina pass.

jag hinner inte fokusera på tekniken och vad det är jag ska få ut av steget eller rörelsen. visst krävs det tålamod och några gånger för att lära sig... men det är inte jag. jag är rastlöst. då passar de statiska passen bättre där fokus ligger mer på att öva in teknik från början.

men som sagt..alla träningspass gills och så även detta.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0