ett år

nu har vi snart hunnit bo här i ett år. hjälp! plötsligt börjar jag se alla provisoriska lösningarna som vi har här och var.
usch, så vill jag verkligen inte ha det.

men frågan är om och hur vi ska åtgärda det? jag vill verkligen inte bo kvar här med hälften av våra tillhörigheter på vinden som vi inte får plats med i lägenheten och iskalla golv.
ska vi då investera en liten trivselpenning eller hålla ut? tills när?

ja ett litet ryck fick jag ändock. slängde två blommor som såg för taskiga ut och köpte mig en ny.
försökte byta gardiner i sovrummet men det blev ännu mer fel, inte rätt färg och inte heller rätt print för rummet.

har beställt förstoringar på trollet av kort jag hittade i telefonen som går precis i samma färgskala som hennes rum. ett rätt i alla fall :)


nej inredning får nog lämnas åt drömmarna ett tag till.. moodboard nästa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0