I could just sleep

jösses så trött jag är. konstant.

trollet sover oroligt. blockad i näsan och gnager på nappen så fort hon får chansen. idag har hon inte alls varit på humör. Han fick hämta henne på förskolan i onsdags eftermiddags då ögonen klibbade igen, förkylning kom på det och idag toppades det hela med en liten feber släng på 38 grader och dåligt humör.

hon hostar, jag vaknar, hon pratar i sömnen, jag vaknar, hon sparkar i sängkanten, jag vaknar.. så håller jag på om nätterna. provade med öronproppar inatt, klockan 2 hade de ramlat ur och jag gick för att leta nappar i mörkret.

skönt att man ändå vet att det är en kort period och att det går över på ett par dar.

veckan i säg har varit hektiskt. jobbade övertid i onsdags och kom inte hem förren 22.30, mat och sova några timmar innan det var tillbaka igen.
så torsdagens träning ställdes in, istället spenderade jag kvällen hemma med att somna på soffan 19.30.

igår fick vi avboka en av helgens middagar för sjuklingen. idag är enbart Han iväg på helgens andra middag som är med kollegorna från universitetet som tackar av deras utbytes doktorand. kanske ska passa på att somna tidigt, även om det är lördag?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0