sjukstuga

lugn och ro och allt är lite upp och ner.

vi har haft sjukstuga här under veckan. efter att ögonen varats igen förra veckan kom febern på lördagen och höll i sig under veckan.
jag känner av lite förhöjd temp och liksom Han har vi båda lite ont i halsen. ingen av oss har varit dundersjuka men ändå lite hängiga.

så nu har vi varit hemma en evighet känns det som. jag har varit hemma sen fredag lunch med trollet. men idag äntligen kunde hon gå till förskolan även om det är fredag och bara en dag kvar på veckan. men ohh så hon behöver få träffa andra barn och leka av sig lite. när jag nämde oaaa och lllliiaaa i morse så var hon på och ut genom dörren.

själv har jag studiedag även fredagar nu för tiden då jag ska börja jobba 1 helg/månad.... men idag får det bli soffläge.
helt underbart efterlängtat. veckan har verkligen gjort att vi fått stanna upp, bara vara här och nu.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0