veckan som gått

onsdagens träningsvärk höll i sig och var om möjligt snäppet värre på torsdagen. det blev INTE dubbla bodypump-pass denna veckan. jag hade nog kommit ner i knäböj men inte opp igen. istället blev det iskalla och råa pw på arbetstid. oj som jag gått denna veckan.

kom hem på onsdag kväll helt stelfrusen. avskyr den kalla fuktiga och råa luften här nere som kryper sig in i märg och ben på vintern. två filtar och varm choklad kunde knappt tina upp mig igen.

på fredagen tog jag ledigt. 2,5 timmes arbete utan speciellt mkt att göra på kontoret förbyttes mot städdag hemma och så kom familjen J på "julgransplundring". barnen lekte och vi åt middag och skvallrade.

på lördagen kändes det som söndag. härligt med en extra dag. Han samlade ihop julsakerna och slängde ut granen, jag jagade barr med dammsugaren.
jag har fått ner några rader på mitt PM och ska nu fortsätta med det.

eftersom vi fick hela 2 cm snö igår kväll så är Han och trollet ute i pulkabacken innan de andra barnen vaknar och har åkt sönder allt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0