åter lördag

det är åter lördag kväll och jag inser att jag inte har tid att titta in här så ofta längre. väljer att prioritera annat.

i tisdags var det återkoppling av målen för träningen och dags att blicka framåt. på torsdags släpps vi fria från gruppen och ska stå på egna ben när det gäller träningen. vi ska göra uppföljningstest på tisdag och förhoppningsvis har vi ett förbättrat resultat. ska bli spännande.
jag är nöjd med min insatts. visst kunde jag kanske tagit fler pass men ändå inte. familjeliv, sjukdomar, jobb och annat måste också få ta plats.
jag tycker ändå att jag gått från någon som vill träna och gör det i perioder till att bli en som tränar. uppehåll går inte att undvika men jag är på't igen efter.

hade fruktansvärd träningsvärk när jag vaknade i morse. i torsdags hade vi klättring på schemat. I love klättring! lyckan var stor efter passet även om jag inte kom till toppen på den svåraste banan för då hade jag klättrat så mkt att både armar och ben skakade. kraften tog slut.

fingrar och tår värkte i morse. stela och dana.


äh nu slänger jag mig på soffan. karln är ute och cyklar. passar på när trollet somnat och jag återvänt från min jobblördag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0