gym

härligt trött efter 2,5 timme på gymmet idag. vi hade styrketränings workshop och fick gå igenom grunderna ordentligt. vi jobbade med skivstång och gjorde knäböj, marklyft, rodd och bänkpress. för magen blev det twist.

riktigt bra att få gå igenom grunderna i lugn och ro och med assistans från PT. övningarna är annars såna som känns igen från bodypump men där är det lite tempo och ingen som direkt kollar tekniken. en del av övningarna är grenar i OS så teknik krävs det.

en bra förmiddag med gruppen. sen var vi några som tog oss upp på övervåningen och avslutade med ett konditionspass. själv stod jag på löpbandet och klarade min löpsträcka som jag satt som mål. det svåraste är den mentala tröskeln men idag gick det riktigt bra. räknar med härlig träningsvärk de kommande dagarna.

väntar hem Honom och trollet snart men dessförinnan slår jag en blick på examensarbetet igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0