hemmadag

idag är det hemmadag, förskolan har studiedag. jag skulle egentligen ha studerat.. men det tycks aldrig bli av nu mer.
sätter stora förhoppningar till helgen då Han och trollet åker upp till farmor och farfar på fredagen och återvänder någon gång under lördagen. DÅ ska jag studera.

men det är riktigt skönt med en hemmadag med trollet. vi sjunger sånger, tittar i böcker och bygger pussel. jag tog mig en tur på crosstrainern i morse. förra veckan bara orkade jag inte träna ett endaste dugg. trollet sov fortfarande tokig och åt dåligt och var därmed på dåligt humör när man hämtade hem henne. och vi har pysslat med 1000 andra ting.

men nu är vi tillbaka igen. i fas.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0